En snabbis...

Hej!

Jag jag ska göra en mer utförlig uppdatering av min blogg, har u varit i Turkiet på bröllop och haft en massa skoj. Det är på G, I promise!

Nu sitter jag på jobbet, inte för att jag hellre hade varit hemma idag...sååå tråkigt väder. Fast det är klart jag kunde ju suttit och myst på soffan med en filt över mig och tittat på barnfilm eller animal planet hela dagen. Jag har varit förkyld i evigheter nu..känns det som i alla fall. Ett par veckor blir det snart och jag har hostat lika länge wuääääääää! Tänker ringa till en doktor imorgon. Har precis haft värdens hostattack, liiite jobbit på bibblan.

Btw..så har jag världen finaste orchidé, det är jag övertygad om. Hör här: Jag har räknat ihop till 32 blommor! Kan bifiga bildbevis nån dag ifall ni vill :)

Ha dé gött!

Kommentarer
Postat av: malinca

och jag som tyckte det var häftigt när min senaste orkidée hade typ 20 blommor :P

2008-09-17 @ 23:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback