Hur ska det gå? dam dam daaam!

Yo!

Nu börjar det bli lite tight, snart ska det in en version av uppsatsen som på något vis ska övertyga min handledare om att den kommer bli klar tills i början på maj. Holy crap!

Nu sitter jag här på bibblan och ska föreställa jobba, lär väl få gå och sätta upp böcker som en tok sen, man sparar ju alltid det roligaste till sist.. :P
Jag är trött och allt jag vill är att sitta hemma och titta på tv. Det lär jag få boka in nångång i Juni. Jobb ja...halledá, det kanske man också behöver i sommar..kanske har lite på gång men men..det får vi se. 

Ovanpå allt det här så går den där charlotte perelli och vinner melodifestvalen! wuäääää...Nåja det kunde varit värre men denna gången kan man med rätta säga att "fel låt vann" eftersom folk faktiskt inte röstade på henne. Låten är väl egentligen okey men den liknar ju allt annat som spelas, tråkig som attans är den. Får väl se om den ens går till den stora finalen, vet ni vad? jag tror inte ens jg bryr mig längre. 
Tur att påsken var så nice som den var. Jag gjorde visserligen alldeles för lite och åt bara massa onyttigheter men  det var vad jag behövde : ) sweet!


äh nu orkar jag inte skriva mer...


Kommentarer
Postat av: Natalie B

vad pluggar du förnått?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback