Plus och minus

Yo!

Börjar väl med att avhandla det som är minst roligt att prata om. Har fått en ny deadline till min uppsats så nu är det panik på riktigt som gäller. Jag måste därför be er att hålla tummarna för mig ett tag till... (please)..
Utöver uppsatsskrivandet så jobbar jag..det är ungefär så spännande jag har det nu.

MEN jag har faktiskt fått hitta på lite skoj : ) 
Kan ju börja med att nämna att jag har jobb i sommar...när vet jag inte riktigt än för jag har inte fått något schema än men jag låtsas att det blir hur bra som helst (även om jag troligtvis kommer att missa konserten med Paul Potts). 

Igår var jag på musikal : ) mwahahahahaha! Såg "Footloose" på Wallmans Intiman i Stockholm. Det var ju riktigt bra ju. Ett minus för att de sjöng på svenska men finalen var i alla fall på engelska så det kompenserade en hel del. Vi var ett helt gäng som gick eftersom G hade fått ett hinknissepris och fick därmed bjussa sitt team på musikal och mat : ) jupp ni hörde rätt MAT. Efter musikalen gick vi till "Golden hits" (nästan direkt. ..vi gjorde en vätskepaus på vägen dit). Det var wallmans dinnershow så även det var riktigt nice. Med risk för att låta som en tant nu vill jag däremot säga att ljudet var för högt. Satt inte så långt från högtalarna så ibland surrade det med i öronen än kom in skönsång från artisterna.  ja ja gnäll gnäll gnäll...ska sluta med det det var ju en riktigt bra kväll : ) Tyckte förresten först att portionerna såg små ut..men efter att ha satt i sig förrätt och sen varmrätt  kände man sig lagom mätt, efterrätten satte in nådastöten! Mmmmmm...så gott men halledá ...sen va man proppmätt! 

vad säger du malinca...Mamma Mia går i Stockholm i höst på orginalspråk...ett steg i rätt riktning tills vi kommer längre iväg...?

Schhhhh! nu ska jag vara duktig..


/Florsocker


Kommentarer
Postat av: malinca

åhhhhh tror du jag vill gå eller!!

Måste genast kolla upp biljetter *S*

Blir riktigt avundsjuk på dig som får komma ut och göra saker, själv har jag nästan lappsjuka och har inte varit utanför oxelösund sen slutet på februari *suck*
Men idag bär det iväg till sthlm i alla fall.

2008-04-24 @ 09:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback