Åksjuk framför datorn

Hallau!

Nu är det mycker för lilla mig, varför ska man alltid se till att allt ska ske samtidigt? Så i rent terapeutiskt syfte kommer jag att använda detta blogginlägg till att beklaga mig. Nedan följer en lista över några av mina frustrationsmoment; 

1. Att min beställning av Webkamera och Headset var försenat. Trodde det skulle ta dem 4-5 dagar att skicka den och då skulle jag ha nästan en vecka till godo innan mina kurser börjar Mwahahahahaha! eller hur!

2. Att min handledare hade semester en vecka precis när jag skickade in min uppsats till honom. Gahhhhh...nu ska han titta på den, har redan lyckats skicka ett mail för att stressa honom lite.

3. Hgo verkar inte vilja att deras studenter ska ta ut sin Magisterexamen via dem, i alla fall inte i osteologi där de inte har några planer på att ordna det "just nu". Istället rekomenderas man att ordna det via Stockholm...ja det är ju bra att de får all cred.

4. Att min kurs HAR börjat och att jag inte har något headset OCH att jag fortfarande inte vet när jag kan få min uppsats opponerad på!

5. I min kurs har de valt att vi ska göra två uppgifter samtidigt, på distans är detta spännande när det också ska sammanställas i sin grupp (go lag syd!). Det hjälper inte att jag inte tycker att den ena frågan är så relevant men men, så är det och snart vill de att vi ska kunna det här, suck!

6. Jag är mer eller mindre pank och ännu mer kurslitteratur är på väg med posten...

7. ..På tal om posten så är mitt headset äntligen på väg..MEN baraför att det finns en uns med hopp om leverans..ja då har DIMMAN över havet i morse försenat posten till kalkatraz med minst 2 timmar!



Jag inser dessutom att jag börjar få brottom till mitt fika eftersom jag knappt ens tittat mig i speglen idag, run run run! Inte missa kaffet, dumt att lägga til det som nummer åtta baraför att jag skriver blogg när jag ska iväg. Men gå då!!! ja jag talat visst med mig själv...se vad som händer när man utsätts för stress!

ha dé gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback